Prosím vás, spravte mi malý web…

Keď som v roku 1997 robil prvé webstránky, takmer nebolo treba nič vedieť. Dnes je situácia taká, že na výrobu menšieho webu by to chcelo tím niekoľkých géniov...

Aké kľúčové slová zvoliť?

To je prvá a hlavná zložka internetového marketingu. Je to hlavné strategické rozhodnutie, ktoré musíte urobiť v súvislosti s vaším webom...

Ako osloviť návštevníkov – tykať či vykať?

Niektoré firmy rady používajú tykanie ako hlavný spôsob komunikácie. Zapnete televízor a nejaký polopríčetný hlas na vás ziape falošne nadšeným hlasom: „Kúp si mobil a dostaneš tri ďalšie zadarmo“...

Ako budovať dôveryhodnosť webu

Budovanie dôvery je asi najdôležitejšou vecou, ktorú vám chcem odporučiť. Ak chcete dosiahnuť úspech, dôvera, alebo dôveryhodnosť sú absolútne nevyhnutným predpokladom...

U koho si dať spraviť web?

Je to jedna z ťažkých otázok, na ktoré vám neviem dať presnú odpoveď. Každá firma vám bude sľubovať najlepšie služby, najrýchlejšie termíny, najkrajšiu grafiku, najefektívnejšie nástroje...

Oplatí sa urobiť web pre menšiu firmu?

Položte si protiotázku: „Chodí vôbec cieľová skupina vašej firmy na web? “ Sú oblasti, kde je internet ideálnym marketingovým nástrojom, v iných oblastiach zatiaľ nefunguje...

Načo je vôbec firemný web?

Firemná webová stránka môže plniť viaceré funkcie, čo záleží od cieľov. Pozrime sa na prehľad možností, ako rôzne sa dá využiť webstránka...

Je podnikanie na internete perspektívne?

Spočiatku bolo na internet pripojených málo ľudí. Postupne sa pridávali zvedaví a počítačovo orientovaní. Tí sú i dnes ochotní skúšať nové technológie, alebo nové informácie...