Internetové stratégie

Prosím vás, spravte mi malý web…

Keď som v roku 1997 robil prvé webstránky, takmer nebolo treba nič vedieť. Dnes je situácia taká, že na výrobu menšieho webu by to chcelo tím niekoľkých géniov...

Aké kľúčové slová zvoliť?

To je prvá a hlavná zložka internetového marketingu. Je to hlavné strategické rozhodnutie, ktoré musíte urobiť v súvislosti s vaším webom...

Ako osloviť návštevníkov – tykať či vykať?

Niektoré firmy rady používajú tykanie ako hlavný spôsob komunikácie. Zapnete televízor a nejaký polopríčetný hlas na vás ziape falošne nadšeným hlasom: „Kúp si mobil a dostaneš tri ďalšie zadarmo“...

Ako budovať dôveryhodnosť webu

Budovanie dôvery je asi najdôležitejšou vecou, ktorú vám chcem odporučiť. Ak chcete dosiahnuť úspech, dôvera, alebo dôveryhodnosť sú absolútne nevyhnutným predpokladom...