Marketing Miner

Malá recenzia veľkého nástroja Marketing Miner. Je nástroj, ktorý pomôže pri tvorbe webu, tvorbe stratégie, kampaní ale aj eshopom pri kontrole cien...

Obsahový marketing v praxi

Obsahový marketing (content marketing) je jedna zo stratégií predaja na internete. Využíva ho mnoho firiem a webov...

Trendy v internetovom marketingu

Tak ako vo všetkom, aj na internete sa veci postupne menia. Kedysi ľudia začínali hľadať informácie v katalógoch, dnes skôr na vyhľadávačoch...

Kvalita návštevnosti

Je síce fajn mať čo najvyššiu návštevnosť, ale to nemusí platiť mechanicky. Účelom webovej stránky je dosiahnuť cieľ...

Sledujte štatistiku

V internetovom prostredí je ľahké zbierať štatistické údaje o návštevnosti, o dianí na internetovej stránke, o fungovaní reklamy...

Testujte web aj jeho prvky

Už som spomenul, že na internete sa pomerne ľahko dá testovať, či to, čo robíte funguje, alebo nie...

Ktorá reklama na internete funguje?

V internetovej reklame sú už vytvorené štandardné reklamné formáty. Každý má výhody aj nevýhody. Poďme si to prejsť, ale veľmi to zjednoduším...

E-mail ako marketingový nástroj

Začnime zákazom. Neposielajte nikdy „spam“, teda „nevyžiadanú poštu“. V podstate všetka pošta je nevyžiadaná. Ak vám príde list od kamaráta, väčšinou ste mu nenapísali prosbu „napíš mi list“...

Blog ako marketingový nástroj

Mnoho ľudí dnes používa slovo blog. Niektorí dokonca nehovoria „pozrel som si na internete“, ale „pozrel som si na blogu“...

Ako budovať spätné odkazy

Pred pár rokmi stačilo napísať e-mail pár desiatkam podobných webstránok a všetci linku na váš web celkom radi zaradili...

Je dobrý nápad, ak e-shop dáva darčeky?

Na podporu predaja sa v marketingu bežne používajú rôzne nástroje. Vzorky, kupóny, rabaty, zvýhodnené balenia, bonusy, reklamné predmety, vernostné odmeny, výpredaje, súťaže, zlosovania, lotérie, hry a podobne...

Kto sú vaši konkurenti?

Vaším cieľom pri výrobe webu bude odpovedať si na otázku: „Ako vyrobiť taký web, aby sme sa dostali na jednu z tých prvých pozícií vo vyhľadávaní?“ Hľadajte však konkurenciu aj inde, ako vo výsledkoch vyhľadávania...

Odlíšte svoj web od konkurencie

Na internete platia trocha iné pravidlá, ako v bežnom svete. Niektoré firmy robia chybu, keď sa snažia mechanicky preniesť marketingové stratégie z kamenného sveta na internet...

Ako vzbudiť záujem o produkt

Zákazníka nemusí váš produkt zaujímať. Nemusí o ňom vedieť. Nepotrebuje ho. Ak v ňom vzbudíte záujem niečo robiť, zistí, že váš produkt sa môže stať nástrojom na dosiahnutie jeho cieľov...

Zverejnite svoje ceny

Mnohé firmy taja ceny svojich výrobkov a služieb. Na webe nájdete všetky informácie a podrobnosti, ale keď chcete zistiť, koľko daná vec stojí, nemáte šancu...

SEO

Pod skratkou SEO sa skrýva Search engine optimization. Čo znamená optimalizácia pre vyhľadávače. Podrobnejšie si môžete pozrieť článok What is Search Engine Optimization (SEO)?..