Špionáž
Či už plánujete zriadiť si nový web, alebo vylepšiť ten starý, oplatí sa poznať konkurenciu. Z takých informácií viete zložiť obraz vašej ďalšej internetovej stratégie......
Marketing Miner
Malá recenzia veľkého nástroja Marketing Miner. Je nástroj, ktorý pomôže pri tvorbe webu, tvorbe stratégie, kampaní ale aj eshopom pri kontrole cien......
Obsahový marketing v praxi
Obsahový marketing (content marketing) je jedna zo stratégií predaja na internete. Využíva ho mnoho firiem a webov......
Trendy v internetovom marketingu
Tak ako vo všetkom, aj na internete sa veci postupne menia. Kedysi ľudia začínali hľadať informácie v katalógoch, dnes skôr na vyhľadávačoch......
Kvalita návštevnosti
Je síce fajn mať čo najvyššiu návštevnosť, ale to nemusí platiť mechanicky. Účelom webovej stránky je dosiahnuť cieľ......
Sledujte štatistiku
V internetovom prostredí je ľahké zbierať štatistické údaje o návštevnosti, o dianí na internetovej stránke, o fungovaní reklamy......
Testujte web aj jeho prvky
Už som spomenul, že na internete sa pomerne ľahko dá testovať, či to, čo robíte funguje, alebo nie......
Ktorá reklama na internete funguje?
V internetovej reklame sú už vytvorené štandardné reklamné formáty. Každý má výhody aj nevýhody. Poďme si to prejsť, ale veľmi to zjednoduším......
E-mail ako marketingový nástroj
Začnime zákazom. Neposielajte nikdy „spam“, teda „nevyžiadanú poštu“. V podstate všetka pošta je nevyžiadaná. Ak vám príde list od kamaráta, väčšinou ste mu nenapísali prosbu „napíš mi list“......
Blog ako marketingový nástroj
Mnoho ľudí dnes používa slovo blog. Niektorí dokonca nehovoria „pozrel som si na internete“, ale „pozrel som si na blogu“......

Miro Veselý

Píšem webstránky, knihy a občas materiály pre zákazníkov. Pracujem na živnosť od roku 1998. V poslednom čase som okrem marketingu a dizajnu začal pre niektorých klientov natáčať aj videá. Ako relaxáciu po práci využívam kolobežkovanie na športovej kolobežke.

crossmenu