Špionáž

Či už plánujete zriadiť si nový web, alebo vylepšiť ten starý, oplatí sa poznať konkurenciu. Z takých informácií viete zložiť obraz vašej ďalšej internetovej stratégie. Môžete nájsť oblasti, ktoré konkurenti nemajú pokryté...

Marketing Miner

Malá recenzia veľkého nástroja Marketing Miner. Je nástroj, ktorý pomôže pri tvorbe webu, tvorbe stratégie, kampaní ale aj eshopom pri kontrole cien...

Obsahový marketing v praxi

Obsahový marketing (content marketing) je jedna zo stratégií predaja na internete. Využíva ho mnoho firiem a webov...

Trendy v internetovom marketingu

Tak ako vo všetkom, aj na internete sa veci postupne menia. Kedysi ľudia začínali hľadať informácie v katalógoch, dnes skôr na vyhľadávačoch...

Kontrolujte návratnosť investície do webu

Pre tento parameter sa často používa aj skratka ROI (Return On Investment). To je téma, ktorá by vás mala zaujímať až v prvom rade, pretože ide o peniaze...

Kvalita návštevnosti

Je síce fajn mať čo najvyššiu návštevnosť, ale to nemusí platiť mechanicky. Účelom webovej stránky je dosiahnuť cieľ...

Sledujte štatistiku

V internetovom prostredí je ľahké zbierať štatistické údaje o návštevnosti, o dianí na internetovej stránke, o fungovaní reklamy...

Testujte web aj jeho prvky

Už som spomenul, že na internete sa pomerne ľahko dá testovať, či to, čo robíte funguje, alebo nie...

Ktorá reklama na internete funguje?

V internetovej reklame sú už vytvorené štandardné reklamné formáty. Každý má výhody aj nevýhody. Poďme si to prejsť, ale veľmi to zjednoduším...

E-mail ako marketingový nástroj

Začnime zákazom. Neposielajte nikdy „spam“, teda „nevyžiadanú poštu“. V podstate všetka pošta je nevyžiadaná. Ak vám príde list od kamaráta, väčšinou ste mu nenapísali prosbu „napíš mi list“...

Blog ako marketingový nástroj

Mnoho ľudí dnes používa slovo blog. Niektorí dokonca nehovoria „pozrel som si na internete“, ale „pozrel som si na blogu“...