Skôr než začnete zriaďovať web alebo meniť existujúci, je dôležité si ujasniť, čo chceme dosiahnuť. Čo bude tento nástroj za vás alebo pre vás robiť......
Je to jedna z ťažkých otázok, na ktoré vám neviem dať presnú odpoveď. Každá firma vám bude sľubovať najlepšie služby, najrýchlejšie termíny, najkrajšiu grafiku, najefektívnejšie nástroje......
Položte si protiotázku: „Chodí vôbec cieľová skupina vašej firmy na web? “ Sú oblasti, kde je internet ideálnym marketingovým nástrojom, v iných oblastiach zatiaľ nefunguje......
Spočiatku bolo na internet pripojených málo ľudí. Postupne sa pridávali zvedaví a počítačovo orientovaní. Tí sú i dnes ochotní skúšať nové technológie, alebo nové informácie......
Do roku 2003 som bol tučný. V roku 2004 som schudol 35 kíl a napísal o tom web chudnutie-ako.sk. Neskôr aj knihu, ktorú pri každom novom vydaní vylepšujem o nové poznatky a skúsenosti z praxe. Volá sa Jedálniček na chudnutie. Ak radi pozeráte videá, navštívte Youtube kanál Miro Veselý. V poslednom čase ma začalo baviť kolobežkovanie na športovej kolobežke.