Ako budovať spätné odkazy

Pred pár rokmi stačilo napísať e-mail pár desiatkam podobných webstránok a všetci linku na váš web celkom radi zaradili...

Je dobrý nápad, ak e-shop dáva darčeky?

Na podporu predaja sa v marketingu bežne používajú rôzne nástroje. Vzorky, kupóny, rabaty, zvýhodnené balenia, bonusy, reklamné predmety, vernostné odmeny, výpredaje, súťaže, zlosovania, lotérie, hry a podobne...

Kto sú vaši konkurenti?

Vaším cieľom pri výrobe webu bude odpovedať si na otázku: „Ako vyrobiť taký web, aby sme sa dostali na jednu z tých prvých pozícií vo vyhľadávaní?“..

Odlíšte svoj web od konkurencie

Na internete platia trocha iné pravidlá, ako v bežnom svete. Niektoré firmy robia chybu, keď sa snažia mechanicky preniesť marketingové stratégie z kamenného sveta na internet...

Ako vzbudiť záujem o produkt

Zákazníka nemusí váš produkt zaujímať. Nemusí o ňom vedieť. Nepotrebuje ho. Ak v ňom vzbudíte záujem niečo robiť, zistí, že váš produkt sa môže stať nástrojom na dosiahnutie jeho cieľov...

Zverejnite svoje ceny

Mnohé firmy taja ceny svojich výrobkov a služieb. Na webe nájdete všetky informácie a podrobnosti, ale keď chcete zistiť, koľko daná vec stojí, nemáte šancu...

SEO

Pod skratkou SEO sa skrýva Search engine optimization. Čo znamená optimalizácia pre vyhľadávače. Podrobnejšie si môžete pozrieť článok What is Search Engine Optimization (SEO)?..