Marketing, SEO

Píše Miro veselý.

Sledujte štatistiku
V internetovom prostredí je ľahké zbierať štatistické údaje o návštevnosti, o dianí na internetovej stránke, o fungovaní reklamy...

Testujte web aj jeho prvky
Už som spomenul, že na internete sa pomerne ľahko dá testovať, či to, čo robíte funguje, alebo nie...

Ktorá reklama na internete funguje?
V internetovej reklame sú už vytvorené štandardné reklamné formáty. Každý má výhody aj nevýhody. Poďme si to prejsť, ale veľmi to zjednoduším...

E-mail ako marketingový nástroj
Začnime zákazom. Neposielajte nikdy „spam“, teda „nevyžiadanú poštu“. V podstate všetka pošta je nevyžiadaná. Ak vám príde list od kamaráta, väčšinou ste mu nenapísali prosbu „napíš mi list“...

Blog ako marketingový nástroj
Mnoho ľudí dnes používa slovo blog. Niektorí dokonca nehovoria „pozrel som si na internete“, ale „pozrel som si na blogu“...

Ako budovať spätné odkazy
Pred pár rokmi stačilo napísať e-mail pár desiatkam podobných webstránok a všetci linku na váš web celkom radi zaradili...

Čo ľudia naozaj hľadajú?
Ako sa vlastne správajú ľudia keď niečo chcú nájsť? To je pre výrobu webu najdôležitejšou témou...

Je dobrý nápad, ak e-shop dáva darčeky?
Na podporu predaja sa v marketingu bežne používajú rôzne nástroje. Vzorky, kupóny, rabaty, zvýhodnené balenia, bonusy, reklamné predmety, vernostné odmeny, výpredaje, súťaže, zlosovania, lotérie, hry a podobne...

Prehľad konkurenčných stratégií
Stratégia lídra: Pokiaľ máte šancu stať sa „jednotkou“ v istej oblasti, prvým hráčom na internetovom trhu, tak to urobte...

Kto sú vaši konkurenti?
Vaším cieľom pri výrobe webu bude odpovedať si na otázku: „Ako vyrobiť taký web, aby sme sa dostali na jednu z tých prvých pozícií vo vyhľadávaní?“ Hľadajte však konkurenciu aj inde, ako vo výsledkoch vyhľadávania...

Odlíšte svoj web od konkurencie
Na internete platia trocha iné pravidlá, ako v bežnom svete. Niektoré firmy robia chybu, keď sa snažia mechanicky preniesť marketingové stratégie z kamenného sveta na internet...

Ako vzbudiť záujem o produkt
Zákazníka nemusí váš produkt zaujímať. Nemusí o ňom vedieť. Nepotrebuje ho. Ak v ňom vzbudíte záujem niečo robiť, zistí, že váš produkt sa môže stať nástrojom na dosiahnutie jeho cieľov...

Poskytnite zákazníkom podrobný popis produktu
V marketingu platí zásada, že treba prezentovať výhody a nie vlastnosti produktov. Pomôžte zákazníkovi vyriešiť jeho problém, splniť jeho túžbu...

Zverejnite svoje ceny
Mnohé firmy taja ceny svojich výrobkov a služieb. Na webe nájdete všetky informácie a podrobnosti, ale keď chcete zistiť, koľko daná vec stojí, nemáte šancu...

SEO
Pod skratkou SEO sa skrýva Search engine optimization. Čo znamená optimalizácia pre vyhľadávače. Podrobnejšie si môžete pozrieť článok What is Search Engine Optimization (SEO)?..

Balík kníh
Motivačný balík kníh:
Ako som schudol 35 kíl
Jedálniček na chudnutie
Ako schudnúť rýchlo
Rýchlokurz chudnutia
Ako dosiahnúť úspech
39,90 €
Kúpiť
Kniha
Najpredávanejšia kniha:
Jedálniček na chudnutie
v nej nájdete
plán chudnutia
90 receptov
kopu motivácie
19,90 €
Kúpiť