Kvalita návštevnosti

Je síce fajn mať čo najvyššiu návštevnosť, ale to nemusí platiť mechanicky. Účelom webovej stránky je dosiahnuť cieľ...

Sledujte štatistiku

V internetovom prostredí je ľahké zbierať štatistické údaje o návštevnosti, o dianí na internetovej stránke, o fungovaní reklamy...

Ktorá reklama na internete funguje?

V internetovej reklame sú už vytvorené štandardné reklamné formáty. Každý má výhody aj nevýhody. Poďme si to prejsť, ale veľmi to zjednoduším...

E-mail ako marketingový nástroj

Začnime zákazom. Neposielajte nikdy „spam“, teda „nevyžiadanú poštu“. V podstate všetka pošta je nevyžiadaná. Ak vám príde list od kamaráta, väčšinou ste mu nenapísali prosbu „napíš mi list“...

Blog ako marketingový nástroj

Mnoho ľudí dnes používa slovo blog. Niektorí dokonca nehovoria „pozrel som si na internete“, ale „pozrel som si na blogu“...