Návrh loga – ukážky postupu

Navrhnúť nejaké logo nie je problém. Navrhnúť dobré logo už tak jednoduché nebýva. V tomto článku si môžete prečítať niekoľko námetov, na čo je dobré pri návrhu loga myslieť...

Výroba loga pre web schudnutAKO.sk

Web schudnutAKO.sk som vytvoril pre pobavenie na Silvestra či prvý apríl, keď je príležitosť ponúknuť nejakú neodolateľne nezmyselnú ponuku na chudnutie...

Marketing Miner

Malá recenzia veľkého nástroja Marketing Miner. Je nástroj, ktorý pomôže pri tvorbe webu, tvorbe stratégie, kampaní ale aj eshopom pri kontrole cien...

Ako nahrávať rozhovor s klientom

Ako hlavný podklad pri písaní článkov často slúži rozhovor. Ako taký rozhovor nahrať? Na to nám pekne poslúži technika, ktorá dnes dosahuje takmer štúdiovú kvalitu aj v najnižších cenových reláciách...

Prosím vás, spravte mi malý web…

Keď som v roku 1997 robil prvé webstránky, takmer nebolo treba nič vedieť. Dnes je situácia taká, že na výrobu menšieho webu by to chcelo tím niekoľkých géniov...

Trend doby: siahodlhé články

Pri písaní textov na internet je zvykom pozerať sa aj na to, aby texty mali šancu dostať sa medzi prvé výsledky vo vyhľadávaní...

Obsahový marketing v praxi

Obsahový marketing (content marketing) je jedna zo stratégií predaja na internete. Využíva ho mnoho firiem a webov...

Koľko stojí napísať normostranu textu?

Možno potrebujete najať copywritera, aby vám napísal text na váš firemný web. Často je to lepší nápad, ako sa pokúsiť zosmoliť zúfalú slohovú prácu...

Trendy v internetovom marketingu

Tak ako vo všetkom, aj na internete sa veci postupne menia. Kedysi ľudia začínali hľadať informácie v katalógoch, dnes skôr na vyhľadávačoch...

Kvalita návštevnosti

Je síce fajn mať čo najvyššiu návštevnosť, ale to nemusí platiť mechanicky. Účelom webovej stránky je dosiahnuť cieľ...

Sledujte štatistiku

V internetovom prostredí je ľahké zbierať štatistické údaje o návštevnosti, o dianí na internetovej stránke, o fungovaní reklamy...

Testujte web aj jeho prvky

Už som spomenul, že na internete sa pomerne ľahko dá testovať, či to, čo robíte funguje, alebo nie...

Obrázky dajte všade, kde sa dá

Obrázok na internete je široký pojem. Teraz budeme hovoriť o fotografiách. Pri tvorbe webu je žiaduce, aby bol dátový objem čo najmenší...

Internetový grafik alebo šablóna?

Grafických štúdií, ktoré ponúkajú internetový dizajn je veľa. Ako si vybrať dobrého internetového grafika? Asi by som sa prikláňal ku stratégii pozrieť sa na to, aké projekty už títo grafici robili a posúďte ich...

Neklaďte čitateľom barikády

Ak môžete, voľte krátke slová a vaše texty budú obľúbené a zrozumiteľné. Je zaujímavé vedieť, ako človek číta...

O sebe nehovorte!

Zaveďte autocenzúru. Vyhláste zákaz, aby sa na vašom webe objavili slová, ako „ja“, „my“, „náš“. Nahraďte ich slovami „vy“, „váš“...

Informujte do troch sekúnd

Namiesto nadpisu „Vitajte na našich nových stránkach, ktoré sa venujú predaju čerešní“, bez obáv napíšte „Predaj čerešní“...

Ktorá reklama na internete funguje?

V internetovej reklame sú už vytvorené štandardné reklamné formáty. Každý má výhody aj nevýhody. Poďme si to prejsť, ale veľmi to zjednoduším...

E-mail ako marketingový nástroj

Začnime zákazom. Neposielajte nikdy „spam“, teda „nevyžiadanú poštu“. V podstate všetka pošta je nevyžiadaná. Ak vám príde list od kamaráta, väčšinou ste mu nenapísali prosbu „napíš mi list“...

Blog ako marketingový nástroj

Mnoho ľudí dnes používa slovo blog. Niektorí dokonca nehovoria „pozrel som si na internete“, ale „pozrel som si na blogu“...

Ako budovať spätné odkazy

Pred pár rokmi stačilo napísať e-mail pár desiatkam podobných webstránok a všetci linku na váš web celkom radi zaradili...

Aké kľúčové slová zvoliť?

To je prvá a hlavná zložka internetového marketingu. Je to hlavné strategické rozhodnutie, ktoré musíte urobiť v súvislosti s vaším webom...

Je dobrý nápad, ak e-shop dáva darčeky?

Na podporu predaja sa v marketingu bežne používajú rôzne nástroje. Vzorky, kupóny, rabaty, zvýhodnené balenia, bonusy, reklamné predmety, vernostné odmeny, výpredaje, súťaže, zlosovania, lotérie, hry a podobne...

Kto sú vaši konkurenti?

Vaším cieľom pri výrobe webu bude odpovedať si na otázku: „Ako vyrobiť taký web, aby sme sa dostali na jednu z tých prvých pozícií vo vyhľadávaní?“ Hľadajte však konkurenciu aj inde, ako vo výsledkoch vyhľadávania...

Odlíšte svoj web od konkurencie

Na internete platia trocha iné pravidlá, ako v bežnom svete. Niektoré firmy robia chybu, keď sa snažia mechanicky preniesť marketingové stratégie z kamenného sveta na internet...

Ako vzbudiť záujem o produkt

Zákazníka nemusí váš produkt zaujímať. Nemusí o ňom vedieť. Nepotrebuje ho. Ak v ňom vzbudíte záujem niečo robiť, zistí, že váš produkt sa môže stať nástrojom na dosiahnutie jeho cieľov...

Ako osloviť návštevníkov – tykať či vykať?

Niektoré firmy rady používajú tykanie ako hlavný spôsob komunikácie. Zapnete televízor a nejaký polopríčetný hlas na vás ziape falošne nadšeným hlasom: „Kúp si mobil a dostaneš tri ďalšie zadarmo“...

Zverejnite svoje ceny

Mnohé firmy taja ceny svojich výrobkov a služieb. Na webe nájdete všetky informácie a podrobnosti, ale keď chcete zistiť, koľko daná vec stojí, nemáte šancu...

Ako budovať dôveryhodnosť webu

Budovanie dôvery je asi najdôležitejšou vecou, ktorú vám chcem odporučiť. Ak chcete dosiahnuť úspech, dôvera, alebo dôveryhodnosť sú absolútne nevyhnutným predpokladom...

U koho si dať spraviť web?

Je to jedna z ťažkých otázok, na ktoré vám neviem dať presnú odpoveď. Každá firma vám bude sľubovať najlepšie služby, najrýchlejšie termíny, najkrajšiu grafiku, najefektívnejšie nástroje...

Oplatí sa urobiť web pre menšiu firmu?

Položte si protiotázku: „Chodí vôbec cieľová skupina vašej firmy na web? “ Sú oblasti, kde je internet ideálnym marketingovým nástrojom, v iných oblastiach zatiaľ nefunguje...

Načo je vôbec firemný web?

Firemná webová stránka môže plniť viaceré funkcie, čo záleží od cieľov. Pozrime sa na prehľad možností, ako rôzne sa dá využiť webstránka...

Je podnikanie na internete perspektívne?

Spočiatku bolo na internet pripojených málo ľudí. Postupne sa pridávali zvedaví a počítačovo orientovaní. Tí sú i dnes ochotní skúšať nové technológie, alebo nové informácie...

SEO

Pod skratkou SEO sa skrýva Search engine optimization. Čo znamená optimalizácia pre vyhľadávače. Podrobnejšie si môžete pozrieť článok What is Search Engine Optimization (SEO)?..