Miro Veselý
  • Služby
    • Internet
    • Marketing
  • Blog
    • Písanie, copywriting
    • Dizajn, webdizajn, UX
    • Internetové stratégie
    • Marketing, SEO
  • Archív
    • Fotografie Mira Veselého
    • Videá Mira Veselého
    • Tvorba webu od A po Zisk
    • Chudnutie v sebaobrane
    • Sebavedomie do vrecka
    • Rýchlokurz chudnutia
    • Zábavné recepty na varenie
    • Ako som schudol 35 kíl
    • Ako schudnúť rýchlo
    • Ako dosiahnuť úspech
  • Kontakt
    • Obchod
    • chudnutie-ako.sk
    • schudnut-ako.sk
    • uspech-ako.sk
    • dobre-jedlo.sk
    • digi-foto.sk
    • zachytka.sk
    • Blog na SME
  • Home →
  • Blog
0

Návrh loga – ukážky postupu

Navrhnúť nejaké logo nie je problém. Navrhnúť dobré logo už tak

Čítajte celý článok...
0

Ako odmerať rýchlosť webu a dizajnovej šablóny?

Rýchlosť webu je dnes kľúčovým faktorom pri posudzovaní kvality

Čítajte celý článok...
0

Výroba loga pre web schudnutAKO.sk

Web schudnutAKO.sk som vytvoril pre pobavenie na Silvestra či prvý apríl,

Čítajte celý článok...
0

Marketing Miner pri práci copywritera

Marketing Miner je nástroj s veľkým rozsahom možností a služieb.

Čítajte celý článok...
0

Marketing Miner

Malá recenzia veľkého nástroja Marketing Miner. Je nástroj, ktorý

Čítajte celý článok...
0

Ghostwriting – tajný spisovateľ na prenájom

Slovo Ghostwriter sa skladá z dvoch anglických slov: ghost = duch, writing

Čítajte celý článok...
0

Ako nahrávať rozhovor s klientom

Ako hlavný podklad pri písaní článkov často slúži rozhovor. Ako

Čítajte celý článok...
0

3 časté a hlúpe chyby ktoré vidíme na firemných weboch

Dnes sa pozrime na úplne zbytočné chyby, ktoré diskvalifikujú firemný

Čítajte celý článok...
0

Aké logo potrebuje začínajúca firma?

Logo je zvyčajnou súčasťou firemnej identity. Veľmi často si ho živnostníci

Čítajte celý článok...
0

Prosím vás, spravte mi malý web…

Keď som v roku 1997 robil prvé webstránky, takmer nebolo treba nič

Čítajte celý článok...
0

Trend doby: siahodlhé články

Pri písaní textov na internet je zvykom pozerať sa aj na to, aby texty

Čítajte celý článok...
0

Obsahový marketing v praxi

Obsahový marketing (content marketing) je jedna zo stratégií predaja

Čítajte celý článok...
0

Chcete sa živiť písaním textov?

Dnes pár tipov pre tých, ktorí by ste sa tiež chceli začať venovať

Čítajte celý článok...
0

Koľko stojí napísať normostranu textu?

Možno potrebujete najať copywritera, aby vám napísal text na váš

Čítajte celý článok...
0

Pravidelne svoj web aktualizujte

Z toho čo sme si teraz povedali už asi tušíte, že budete musieť váš

Čítajte celý článok...
0

Trendy v internetovom marketingu

Tak ako vo všetkom, aj na internete sa veci postupne menia. Kedysi ľudia

Čítajte celý článok...
0

Kontrolujte návratnosť investície do webu

Pre tento parameter sa často používa aj skratka ROI (Return On Investment). To

Čítajte celý článok...
0

Kvalita návštevnosti

Je síce fajn mať čo najvyššiu návštevnosť, ale to nemusí platiť

Čítajte celý článok...
0

Sledujte štatistiku

V internetovom prostredí je ľahké zbierať štatistické údaje o návštevnosti,

Čítajte celý článok...
0

Testujte web aj jeho prvky

Už som spomenul, že na internete sa pomerne ľahko dá testovať, či

Čítajte celý článok...
0

Video je dobrý nápad, ak je kvalitné

Ak som vám odporúčal dávať fotografie všade kde sa len dá, pri používaní

Čítajte celý článok...
0

Obrázky dajte všade, kde sa dá

Obrázok na internete je široký pojem. Teraz budeme hovoriť o fotografiách.

Čítajte celý článok...
0

Internetový grafik alebo šablóna?

Grafických štúdií, ktoré ponúkajú internetový dizajn je veľa.

Čítajte celý článok...
0

Neklaďte čitateľom barikády

Ak môžete, voľte krátke slová a vaše texty budú obľúbené a zrozumiteľné.

Čítajte celý článok...
0

O sebe nehovorte!

Zaveďte autocenzúru. Vyhláste zákaz, aby sa na vašom webe objavili

Čítajte celý článok...
0

Ako zaistíte, aby sa váš text dobre čítal?

Čitateľ na internete texty nečíta, len rýchlo prebehne očami (skenuje).

Čítajte celý článok...
0

Overte si kvalitu svojho vlastného textu

Google má v databáze milióny kníh. Od krásnej až po odbornú literatúru.

Čítajte celý článok...
0

Ako postaviť informačnú architektúru webu?

Predpokladajme, že chceme spraviť web pre veterinárnu ambulanciu. V

Čítajte celý článok...
0

Ako písať ak neviete písať

Teraz si možno vravíte, že nemáte spisovateľa, ktorý by pre vás

Čítajte celý článok...
0

Informujte do troch sekúnd

Namiesto nadpisu „Vitajte na našich nových stránkach, ktoré sa venujú

Čítajte celý článok...
0

Obsah je to najcennejšie čo na webe máte

Ak máte texty na váš web pripravovať priamo vy, naštudujte si tému

Čítajte celý článok...
0

Ktorá reklama na internete funguje?

V internetovej reklame sú už vytvorené štandardné reklamné formáty.

Čítajte celý článok...
0

E-mail ako marketingový nástroj

Začnime zákazom. Neposielajte nikdy „spam“, teda „nevyžiadanú

Čítajte celý článok...
0

Internetový obchod – áno či nie?

Pre návštevníka je internetovým obchodom čokoľvek, kde môžeme prísť,

Čítajte celý článok...
0

Blog ako marketingový nástroj

Mnoho ľudí dnes používa slovo blog. Niektorí dokonca nehovoria „pozrel

Čítajte celý článok...
0

Zvoľte správny názov domény

Doména je niečo ako adresa webu. Napríklad môj web sa nazýva www.miro-vesely.sk

Čítajte celý článok...
0

Ako budovať spätné odkazy

Pred pár rokmi stačilo napísať e-mail pár desiatkam podobných webstránok

Čítajte celý článok...
0

Aké kľúčové slová zvoliť?

To je prvá a hlavná zložka internetového marketingu. Je to hlavné

Čítajte celý článok...
0

Ako vyhľadávače spracovávajú naše weby?

Vyhľadávače pracujú takým spôsobom, že indexujú (prezerajú a zapisujú

Čítajte celý článok...
0

Tvorba informačnej architektúry webu

Informačná architektúra webu je honosnejší názov pre návrh štruktúry

Čítajte celý článok...
0

Analýza kľúčových slov pre prax

Človek, ktorý niečo chce nájsť, väčšinou vie čo chce. Otvorí

Čítajte celý článok...
0

Čo ľudia naozaj hľadajú?

Ako sa vlastne správajú ľudia keď niečo chcú nájsť? To je pre výrobu

Čítajte celý článok...
0

Je dobrý nápad, ak e-shop dáva darčeky?

Na podporu predaja sa v marketingu bežne používajú rôzne nástroje.

Čítajte celý článok...
0

Prehľad konkurenčných stratégií

Stratégia lídra: Pokiaľ máte šancu stať sa „jednotkou“ v istej

Čítajte celý článok...
0

Kto sú vaši konkurenti?

Vaším cieľom pri výrobe webu bude odpovedať si na otázku: „Ako

Čítajte celý článok...
0

Odlíšte svoj web od konkurencie

Na internete platia trocha iné pravidlá, ako v bežnom svete. Niektoré

Čítajte celý článok...
0

Ako osloviť zahraničných návštevníkov?

Pozrime sa aj na kontroverznú tému „cudzojazyčné mutácie webu“.

Čítajte celý článok...
0

Ako vzbudiť záujem o produkt

Zákazníka nemusí váš produkt zaujímať. Nemusí o ňom vedieť. Nepotrebuje

Čítajte celý článok...
0

Prispôsobte web potrebám návštevníka

Pri tvorbe webu myslite na to, čo môže chcieť návštevník. Ak to

Čítajte celý článok...
0

Poskytnite zákazníkom podrobný popis produktu

V marketingu platí zásada, že treba prezentovať výhody a nie vlastnosti

Čítajte celý článok...
0

Ako osloviť návštevníkov – tykať či vykať?

Niektoré firmy rady používajú tykanie ako hlavný spôsob komunikácie.

Čítajte celý článok...
0

Zverejnite svoje ceny

Mnohé firmy taja ceny svojich výrobkov a služieb. Na webe nájdete všetky

Čítajte celý článok...
0

Ako budovať dôveryhodnosť webu

Budovanie dôvery je asi najdôležitejšou vecou, ktorú vám chcem odporučiť.

Čítajte celý článok...
0

Definujte cieľ webu a spôsob na jeho dosiahnutie

Skôr než začnete zriaďovať web alebo meniť existujúci, je dôležité

Čítajte celý článok...
0

Určite cieľ webu a cieľovú skupinu

Nevytvárajte web, pokiaľ nemáte presne definované ciele. Príklad:

Čítajte celý článok...
0

U koho si dať spraviť web?

Je to jedna z ťažkých otázok, na ktoré vám neviem dať presnú odpoveď.

Čítajte celý článok...
0

Oplatí sa urobiť web pre menšiu firmu?

Položte si protiotázku: „Chodí vôbec cieľová skupina vašej firmy

Čítajte celý článok...
0

Načo je vôbec firemný web?

Firemná webová stránka môže plniť viaceré funkcie, čo záleží

Čítajte celý článok...
0

Je podnikanie na internete perspektívne?

Spočiatku bolo na internet pripojených málo ľudí. Postupne sa pridávali

Čítajte celý článok...
0

SEO

Pod skratkou SEO sa skrýva Search engine optimization. Čo znamená optimalizácia

Čítajte celý článok...

Najnovšie články

Návrh loga – ukážky postupu
Ako odmerať rýchlosť webu a dizajnovej šablóny?
Výroba loga pre web schudnutAKO.sk
Marketing Miner pri práci copywritera
Marketing Miner
Ghostwriting – tajný spisovateľ na prenájom
Ako nahrávať rozhovor s klientom
3 časté a hlúpe chyby ktoré vidíme na firemných weboch
Aké logo potrebuje začínajúca firma?
Prosím vás, spravte mi malý web…
Trend doby: siahodlhé články
Obsahový marketing v praxi
Chcete sa živiť písaním textov?
Koľko stojí napísať normostranu textu?
Pravidelne svoj web aktualizujte
Trendy v internetovom marketingu
Kontrolujte návratnosť investície do webu
Kvalita návštevnosti
Sledujte štatistiku
Testujte web aj jeho prvky
Video je dobrý nápad, ak je kvalitné
Obrázky dajte všade, kde sa dá
Internetový grafik alebo šablóna?
Neklaďte čitateľom barikády
O sebe nehovorte!
Ako zaistíte, aby sa váš text dobre čítal?
Overte si kvalitu svojho vlastného textu
Ako postaviť informačnú architektúru webu?
Ako písať ak neviete písať
Informujte do troch sekúnd