Je to jedna z ťažkých otázok, na ktoré vám neviem dať presnú odpoveď. Každá firma vám bude sľubovať najlepšie služby, najrýchlejšie termíny, najkrajšiu grafiku, najefektívnejšie nástroje.
Pri voľbe firmy je dobre myslieť dopredu. Nielen na tvorbu webu. Ale aj na to, že ho budete musieť priebežne dopĺňať o nové a nové informácie. Alebo meniť tie informácie, ktoré už na ňom máte. Takže pri voľbe dodávateľa je dobré myslieť na to, ako bude ošetrený následný servis. Pretože ten môže byť niekedy drahý.
Určite by som odporúčal, aby ste sa obrátili skôr na služby profesionálnej firmy. Takej, ktorá sa tvorbe internetových projektov venuje už dlhší čas a má za sebou úspešné výsledky.
Pre šéfa firmy je najjednoduchšie delegovať prácu na internetovej stránke kompetentným ľuďom, obvykle IT špecialistom. IT špecialista však často nemá vedomosti o predaji, o marketingu, o obchodných stratégiách. On sa vyzná v technológiách, dizajne, logike. Ak mu zadáte vytvoriť web, urobí ho práve v rozsahu svojich vedomostí a skúseností. Jeho skúsenosti sú často skôr z oblasti kreatívnej práce, alebo sú technologicky orientované.
Skúsim teraz trocha preexponovať vlastnosti „itečkárov“. Často sú to ľudia samotárski, extravagantní, zvláštni, nevedia predávať, často ani dobre komunikovať. Viem, každé zovšeobecnenie kríva. Takže, prosím, berte to s rezervou.
Preto tak zdôrazňujem, že ciele a stratégiu musíte nastaviť vy ako majiteľ firmy, alebo manažér.
Ponúkam vám služby:
PR články, e-booky, príspevky na sociálne siete.
Spracovanie fotografií, videa a podcastov
Tvorbe názvu, značky, loga, či sloganu.