Ako budovať spätné odkazy

Pred pár rokmi stačilo napísať e-mail pár desiatkam podobných webstránok a všetci linku na váš web celkom radi zaradili...

Je dobrý nápad, ak e-shop dáva darčeky?

Na podporu predaja sa v marketingu bežne používajú rôzne nástroje. Vzorky, kupóny, rabaty, zvýhodnené balenia, bonusy, reklamné predmety, vernostné odmeny, výpredaje, súťaže, zlosovania, lotérie, hry a podobne...

Kto sú vaši konkurenti?

Vaším cieľom pri výrobe webu bude odpovedať si na otázku: „Ako vyrobiť taký web, aby sme sa dostali na jednu z tých prvých pozícií vo vyhľadávaní?“ Hľadajte však konkurenciu aj inde, ako vo výsledkoch vyhľadávania...

Odlíšte svoj web od konkurencie

Na internete platia trocha iné pravidlá, ako v bežnom svete. Niektoré firmy robia chybu, keď sa snažia mechanicky preniesť marketingové stratégie z kamenného sveta na internet...