Informujte do troch sekúnd
Namiesto nadpisu „Vitajte na našich nových stránkach, ktoré sa venujú predaju čerešní“, bez obáv napíšte „Predaj čerešní“......
Ktorá reklama na internete funguje?
V internetovej reklame sú už vytvorené štandardné reklamné formáty. Každý má výhody aj nevýhody. Poďme si to prejsť, ale veľmi to zjednoduším......
E-mail ako marketingový nástroj
Začnime zákazom. Neposielajte nikdy „spam“, teda „nevyžiadanú poštu“. V podstate všetka pošta je nevyžiadaná. Ak vám príde list od kamaráta, väčšinou ste mu nenapísali prosbu „napíš mi list“......
Blog ako marketingový nástroj
Mnoho ľudí dnes používa slovo blog. Niektorí dokonca nehovoria „pozrel som si na internete“, ale „pozrel som si na blogu“......
Ako budovať spätné odkazy
Pred pár rokmi stačilo napísať e-mail pár desiatkam podobných webstránok a všetci linku na váš web celkom radi zaradili......
Aké kľúčové slová zvoliť?
To je prvá a hlavná zložka internetového marketingu. Je to hlavné strategické rozhodnutie, ktoré musíte urobiť v súvislosti s vaším webom......

Miro Veselý

Do roku 2003 som bol tučný. V roku 2004 som schudol 35 kíl a napísal o tom web chudnutie-ako.sk. Neskôr aj knihu, ktorú pri každom novom vydaní vylepšujem o nové poznatky a skúsenosti z praxe. Volá sa Jedálniček na chudnutie. Ak radi pozeráte videá, navštívte Youtube kanál Miro Veselý. V poslednom čase ma začalo baviť kolobežkovanie na športovej kolobežke.

crossmenu