Kvalita návštevnosti
Je síce fajn mať čo najvyššiu návštevnosť, ale to nemusí platiť mechanicky. Účelom webovej stránky je dosiahnuť cieľ......
Sledujte štatistiku
V internetovom prostredí je ľahké zbierať štatistické údaje o návštevnosti, o dianí na internetovej stránke, o fungovaní reklamy......
Testujte web aj jeho prvky
Už som spomenul, že na internete sa pomerne ľahko dá testovať, či to, čo robíte funguje, alebo nie......
Obrázky dajte všade, kde sa dá
Obrázok na internete je široký pojem. Teraz budeme hovoriť o fotografiách. Pri tvorbe webu je žiaduce, aby bol dátový objem čo najmenší......
Internetový grafik alebo šablóna?
Grafických štúdií, ktoré ponúkajú internetový dizajn je veľa. Ako si vybrať dobrého internetového grafika? Asi by som sa prikláňal ku stratégii pozrieť sa na to, aké projekty už títo grafici robili a posúďte ich......
Neklaďte čitateľom barikády
Ak môžete, voľte krátke slová a vaše texty budú obľúbené a zrozumiteľné. Je zaujímavé vedieť, ako človek číta......
O sebe nehovorte!
Zaveďte autocenzúru. Vyhláste zákaz, aby sa na vašom webe objavili slová, ako „ja“, „my“, „náš“. Nahraďte ich slovami „vy“, „váš“......

Miro Veselý

Do roku 2003 som bol tučný. V roku 2004 som schudol 35 kíl a napísal o tom web chudnutie-ako.sk. Neskôr aj knihu, ktorú pri každom novom vydaní vylepšujem o nové poznatky a skúsenosti z praxe. Volá sa Jedálniček na chudnutie. Ak radi pozeráte videá, navštívte Youtube kanál Miro Veselý. V poslednom čase ma začalo baviť kolobežkovanie na športovej kolobežke.

crossmenu