Kvalita návštevnosti Je síce fajn mať čo najvyššiu návštevnosť, ale to nemusí platiť mechanicky. Účelom webovej stránky je dosiahnuť cieľ...
Sledujte štatistiku V internetovom prostredí je ľahké zbierať štatistické údaje o návštevnosti, o dianí na internetovej stránke, o fungovaní reklamy...
Testujte web aj jeho prvky Už som spomenul, že na internete sa pomerne ľahko dá testovať, či to, čo robíte funguje, alebo nie...
Video je dobrý nápad, ak je kvalitné Ak som vám odporúčal dávať fotografie všade kde sa len dá, pri používaní videozáznamu by som bol veľmi opatrný...
Obrázky dajte všade, kde sa dá Obrázok na internete je široký pojem. Teraz budeme hovoriť o fotografiách. Pri tvorbe webu je žiaduce, aby bol dátový objem čo najmenší...
Internetový grafik alebo šablóna? Grafických štúdií, ktoré ponúkajú internetový dizajn je veľa. Ako si vybrať dobrého internetového grafika? Asi by som sa prikláňal ku stratégii pozrieť sa na to, aké projekty už títo grafici robili a posúďte ich...
Neklaďte čitateľom barikády Ak môžete, voľte krátke slová a vaše texty budú obľúbené a zrozumiteľné. Je zaujímavé vedieť, ako človek číta...
O sebe nehovorte! Zaveďte autocenzúru. Vyhláste zákaz, aby sa na vašom webe objavili slová, ako „ja“, „my“, „náš“. Nahraďte ich slovami „vy“, „váš“...
Ako zaistíte, aby sa váš text dobre čítal? Čitateľ na internete texty nečíta, len rýchlo prebehne očami (skenuje). Vo vašom záujme by ste mali vytvárať texty tak, aby sa ľahko skenovali...
Overte si kvalitu svojho vlastného textu Google má v databáze milióny kníh. Od krásnej až po odbornú literatúru. Staršie aj nové knihy...
Ako postaviť informačnú architektúru webu? Predpokladajme, že chceme spraviť web pre veterinárnu ambulanciu. V nástroji na zobrazenie kľúčových slov napíšeme najskôr len všeobecné slová...
Ako písať ak neviete písať Teraz si možno vravíte, že nemáte spisovateľa, ktorý by pre vás vhodné texty písal. Možno neviete písať...