Píše Miro veselý od roku 2004.

Blog Mira Veselého

  • Trend doby: siahodlhé články - Pri písaní textov na internet je zvykom pozerať sa aj na to, aby texty mali šancu dostať sa medzi prvé ...
  • Obsahový marketing v praxi - Obsahový marketing (content marketing) je jedna zo stratégií predaja na internete. Využíva ho mnoho firiem a webov. Koncept je taký, ...
  • Chcete sa živiť písaním textov? - Dnes pár tipov pre tých, ktorí by ste sa tiež chceli začať venovať písaniu textov na objednávku. Práca copywritera je ...
  • Koľko stojí napísať normostranu textu? - Možno potrebujete najať copywritera, aby vám napísal text na váš firemný web. Často je to lepší nápad, ako sa pokúsiť ...
  • Pravidelne svoj web aktualizujte - Z toho čo sme si teraz povedali už asi tušíte, že budete musieť váš web asi v priebehu času prerábať. ...
  • Trendy v internetovom marketingu - Tak ako vo všetkom, aj na internete sa veci postupne menia. Kedysi ľudia začínali hľadať informácie v katalógoch, dnes skôr ...
  • Kontrolujte návratnosť investície do webu - Pre tento parameter sa často používa aj skratka ROI (Return On Investment). To je téma, ktorá by vás mala zaujímať ...
  • Kvalita návštevnosti - Je síce fajn mať čo najvyššiu návštevnosť, ale to nemusí platiť mechanicky. Účelom webovej stránky je dosiahnuť cieľ. To sa ...
  • Sledujte štatistiku - V internetovom prostredí je ľahké zbierať štatistické údaje o návštevnosti, o dianí na internetovej stránke, o fungovaní reklamy. Rád by ...
  • Testujte web aj jeho prvky - Už som spomenul, že na internete sa pomerne ľahko dá testovať, či to, čo robíte funguje, alebo nie. Je to ...
  • Video je dobrý nápad, ak je kvalitné - Ak som vám odporúčal dávať fotografie všade kde sa len dá, pri používaní videozáznamu by som bol veľmi opatrný. Moja ...
  • Obrázky dajte všade, kde sa dá - Obrázok na internete je široký pojem. Teraz budeme hovoriť o fotografiách. Pri tvorbe webu je žiaduce, aby bol dátový objem ...
  • Internetový grafik alebo šablóna? - Grafických štúdií, ktoré ponúkajú internetový dizajn je veľa. Ako si vybrať dobrého internetového grafika? Asi by som sa prikláňal ku ...
  • Neklaďte čitateľom barikády - Ak môžete, voľte krátke slová a vaše texty budú obľúbené a zrozumiteľné. Je zaujímavé vedieť, ako človek číta. Nečítame každé ...
  • O sebe nehovorte! - Zaveďte autocenzúru. Vyhláste zákaz, aby sa na vašom webe objavili slová, ako „ja“, „my“, „náš“. Nahraďte ich slovami „vy“, „váš“. ...
  • Ako zaistíte, aby sa váš text dobre čítal? - Čitateľ na internete texty nečíta, len rýchlo prebehne očami (skenuje). Vo vašom záujme by ste mali vytvárať texty tak, aby ...
  • Overte si kvalitu svojho vlastného textu - Google má v databáze milióny kníh. Od krásnej až po odbornú literatúru. Staršie aj nové knihy. Má presne zrátané, ako ...
  • Ako postaviť informačnú architektúru webu? - Predpokladajme, že chceme spraviť web pre veterinárnu ambulanciu. V nástroji na zobrazenie kľúčových slov napíšeme najskôr len všeobecné slová. Veterinár, ...
  • Ako písať ak neviete písať - Teraz si možno vravíte, že nemáte spisovateľa, ktorý by pre vás vhodné texty písal. Možno neviete písať. V tomto prípade ...
  • Informujte do troch sekúnd - Namiesto nadpisu „Vitajte na našich nových stránkach, ktoré sa venujú predaju čerešní“, bez obáv napíšte „Predaj čerešní“. Návštevník hneď vie, ...
  • Obsah je to najcennejšie čo na webe máte - Ak máte texty na váš web pripravovať priamo vy, naštudujte si tému písania. Je o tom napísaných dosť kníh. Stačí ...
  • Ktorá reklama na internete funguje? - V internetovej reklame sú už vytvorené štandardné reklamné formáty. Každý má výhody aj nevýhody. Poďme si to prejsť, ale veľmi ...
  • E-mail ako marketingový nástroj - Začnime zákazom. Neposielajte nikdy „spam“, teda „nevyžiadanú poštu“. V podstate všetka pošta je nevyžiadaná. Ak vám príde list od kamaráta, ...
  • Internetový obchod – áno či nie? - Pre návštevníka je internetovým obchodom čokoľvek, kde môžeme prísť, poklikať, niečo si hodiť do košíka a zaplatiť. Za deň, dva, ...
  • Blog ako marketingový nástroj - Mnoho ľudí dnes používa slovo blog. Niektorí dokonca nehovoria „pozrel som si na internete“, ale „pozrel som si na blogu“. ...
  • Zvoľte správny názov domény - Doména je niečo ako adresa webu. Napríklad môj web sa nazýva www.miro-vesely.sk a doména je „miro-vesely“. Keby sme chceli byť ...
  • Ako budovať spätné odkazy - Pred pár rokmi stačilo napísať e-mail pár desiatkam podobných webstránok a všetci linku na váš web celkom radi zaradili. Dnes ...
  • Aké kľúčové slová zvoliť? - To je prvá a hlavná zložka internetového marketingu. Je to hlavné strategické rozhodnutie, ktoré musíte urobiť v súvislosti s vaším ...
  • Ako vyhľadávače spracovávajú naše weby? - Vyhľadávače pracujú takým spôsobom, že indexujú (prezerajú a zapisujú si) celý internet a analyzujú texty každej webovej stránky. Vyhľadávače zvyknú ...
  • Tvorba informačnej architektúry webu - Informačná architektúra webu je honosnejší názov pre návrh štruktúry a obsahu webu. Pri tvorbe budeme analyzovať, čo ľudia hľadajú. Predávate ...
  • Analýza kľúčových slov pre prax - Človek, ktorý niečo chce nájsť, väčšinou vie čo chce. Otvorí si napríklad Google a naťuká tam „oprava obuvi“. Odklepne a ...
  • Čo ľudia naozaj hľadajú? - Ako sa vlastne správajú ľudia keď niečo chcú nájsť? To je pre výrobu webu najdôležitejšou témou. Budeme súbežne uvažovať o ...
  • Je dobrý nápad, ak e-shop dáva darčeky? - Na podporu predaja sa v marketingu bežne používajú rôzne nástroje. Vzorky, kupóny, rabaty, zvýhodnené balenia, bonusy, reklamné predmety, vernostné odmeny, ...
  • Prehľad konkurenčných stratégií - Stratégia lídra: Pokiaľ máte šancu stať sa „jednotkou“ v istej oblasti, prvým hráčom na internetovom trhu, tak to urobte. Investujte ...
  • Kto sú vaši konkurenti? - Vaším cieľom pri výrobe webu bude odpovedať si na otázku: „Ako vyrobiť taký web, aby sme sa dostali na jednu ...
  • Odlíšte svoj web od konkurencie - Na internete platia trocha iné pravidlá, ako v bežnom svete. Niektoré firmy robia chybu, keď sa snažia mechanicky preniesť marketingové ...
  • Ako osloviť zahraničných návštevníkov? - Pozrime sa aj na kontroverznú tému „cudzojazyčné mutácie webu“. Mnoho tvorcov webu nebude zdieľať môj názor. Ani vy nemusíte. Možno ...
  • Ako vzbudiť záujem o produkt - Zákazníka nemusí váš produkt zaujímať. Nemusí o ňom vedieť. Nepotrebuje ho. Ak v ňom vzbudíte záujem niečo robiť, zistí, že ...
  • Prispôsobte web potrebám návštevníka - Pri tvorbe webu myslite na to, čo môže chcieť návštevník. Ak to viete, tak to spravte dobre viditeľné. Ak predávate ...
  • Poskytnite zákazníkom podrobný popis produktu - V marketingu platí zásada, že treba prezentovať výhody a nie vlastnosti produktov. Pomôžte zákazníkovi vyriešiť jeho problém, splniť jeho túžbu. ...
  • Ako osloviť návštevníkov – tykať či vykať? - Niektoré firmy rady používajú tykanie ako hlavný spôsob komunikácie. Zapnete televízor a nejaký polopríčetný hlas na vás ziape falošne nadšeným ...
  • Zverejnite svoje ceny - Mnohé firmy taja ceny svojich výrobkov a služieb. Na webe nájdete všetky informácie a podrobnosti, ale keď chcete zistiť, koľko ...
  • Ako budovať dôveryhodnosť webu - Budovanie dôvery je asi najdôležitejšou vecou, ktorú vám chcem odporučiť. Ak chcete dosiahnuť úspech, dôvera, alebo dôveryhodnosť sú absolútne nevyhnutným ...
  • Definujte cieľ webu a spôsob na jeho dosiahnutie - Skôr než začnete zriaďovať web alebo meniť existujúci, je dôležité si ujasniť, čo chceme dosiahnuť. Čo bude tento nástroj za ...
  • Určite cieľ webu a cieľovú skupinu - Nevytvárajte web, pokiaľ nemáte presne definované ciele. Príklad: Je zbytočné, aby ste si kúpili lopatu a mali ju doma v ...
  • U koho si dať spraviť web? - Je to jedna z ťažkých otázok, na ktoré vám neviem dať presnú odpoveď. Každá firma vám bude sľubovať najlepšie služby, ...
  • Oplatí sa urobiť web pre menšiu firmu? - Položte si protiotázku: „Chodí vôbec cieľová skupina vašej firmy na web? “ Sú oblasti, kde je internet ideálnym marketingovým nástrojom, ...
  • Načo je vôbec firemný web? - Firemná webová stránka môže plniť viaceré funkcie, čo záleží od cieľov. Pozrime sa na prehľad možností, ako rôzne sa dá ...
  • Je podnikanie na internete perspektívne? - Spočiatku bolo na internet pripojených málo ľudí. Postupne sa pridávali zvedaví a počítačovo orientovaní. Tí sú i dnes ochotní skúšať ...
  • SEO - Pod skratkou SEO sa skrýva Search engine optimization. Čo znamená optimalizácia pre vyhľadávače. Podrobnejšie si môžete pozrieť článok What is ...
Balík kníh
Ako som schudol 35 kíl
Jedálniček na chudnutie
Ako schudnúť rýchlo
Rýchlokurz chudnutia
Ako dosiahnúť úspech
39,90 €
Kúpiť
Kniha
Jedálniček na chudnutie
v nej nájdete
plán chudnutia
90 receptov
kopu motivácie
19,90 €
Kúpiť
Služby
Poskytujem služby
copywriting
internet marketing
SEO konzultant
foto / video
teraz obsadené
Podrobnosti